TYPO3 Agency - coding, design and website development

Ako pracujeme

Scrum, Agílny vývoj

Naším cieľom je pochopiť zakáznika a jeho produkt, ktorý chce s nami realizovať. Celý projekt by mal byť zrealizovaný čo v najkratšom čase, zvyčajne hovoríme o niekoľkých týždňoch.

Cieľom je, aby klient mohol čo najskôr vidieť parciálne výsledky a vkladať svoje návrhy a pripomienky.

Na začiatku klient dodá kompletnú špecifikáciu, prípadne ju s ním vypracujeme. Následne rozdelíme celý projekt na funkčné celky (backlogy). Napríklad pri programovaní e-shopu by sme to mohli rozdeliť na nasledujúce časti:

  • registrácia (registračný formulár, zápis uživateľa do DB)
  • prihlasovanie (prihlasovací formulár, autentifikácia, odoslanie zabudnutého hesla)
  • administrácia produktov (zoznam produktov, vkladanie, editácia)
  • zoznam produktov a detail produktu na FE
  • košík (pridanie/vyhodenie produktu do košíka, prepočet cien)
  • checkout proces, vyplnenie osobných údajov, výber dopravy
  • implementácia platobných metód, CardPay, PayPal

Jednotlivým backlogom sa určí čas vývoja. Následne sa backlogy priradia programatórom, ktorí budú na projekte pracovať.

 

Ako pracujeme - Scrum proces

Ranný míting

Ranný míting

Zúčastňuje sa na ňom každý člen nášho tímu a zodpovedá na základné otázky:

  • Čo spravil predošlý deň ?
  • Čo bude robiť nasledujúci deň ?
  • Aké má problémy, ktoré môžu ohroziť časový plán ?

Ranný míting netrvá dlhšie ako 15 minút. Ak má daný člen tímu s úlohou problém, tak sa rieši priamo na jeho pracovisku.

PM 24/7

PM 24/7

Počas životného cyklu projektu má klient k dispozícii jedného človeka, s ktorým môže neustále komunikovať (PM).
Po dokončení projektu má klient k dispozícií možnosť podpisu exkluzívnej support zmluvy.

Aktívne vstupy klienta

Pracujeme so systémami Mantis, JIRA, Todo a Dropbox pomocou ktorých si menežujeme konkrétne úlohy. Počas realizácie projektu klient aktívne vstupuje do celého diania a vkladá svoje pripomienky, ktoré vieme po vzájomnej konzultácií zapracovať.

Automatizované testovanie

Všetky naše projekty prechádzajú automatizovanými testami. Na testovanie používame nástroje akými je napr. Selenium a PHPUnit.

Verzionovanie

Na verzionovanie celého životného cyklu projektu používame GIT.
Počas vývoja projektu sa vieme kedykoľvek dostať k potrebnej verzií projektu a vrátiť nežiaduce zmeny do pôvodného stavu. Je to výborný nástroj, pomocou ktorého vieme rýchlo zistiť zmeny medzi jednotlivými verziami.

Development - s akými technológiami pracujeme

TYPO3, extbase, fluid, flow, doctrine, symfony, nette, CodeIgniter, Magento, php, mysql, git, svn, html5, css3, sass, less, js, ajax, jquery, bootstrap, foundation, phpunit, selenium, jenkins, solr apache, soap, ssl, memcache

Responzívny dizajn

Snažíme sa, aby všetky naše projekty boli pozerateľné na rôznych zariadeniach, či už to je mobil, tablet alebo počítač. Súčasťou všetkých nových projektov je responzívny dizajn. Vo väčšine prípadov tak odpadáva problém s programovaním mobilnej verzie webu.

Responzívny dizajn

SEO, SEM

Súčasťou každého projektu je implementácia Google Analytics, pomocou ktorého vieme vyhodnocovať úspešnosť projektu a navrhovať dané riešenia.

Za pravidelný mesačný paušál ponúkame naším klientom SEO servis. Na mesačnej báze ponúkame rôzne štatistiky, analyzujeme pozitívne a negatívne faktory, ktoré majú vplyv na návštevnosť a dĺžku pobytu návštevníka na stránke.

Naše návrhy predložíme klientovi a po vzájomnej dohode ich implementujeme.


Proces optimalizácie pre vyhľadávače

Google Adwords

  • Na začiatku vytvoríme analýzu kľúčových slov pre službu/produkt, ktorý sa má AdWords inzerciou ponúkať
  • Po konzultácií s klientom a prvotných analýzach navrhneme stratégiu
  • Vyberieme najvhodnejšie kľúčové slová podľa zvolenej stratégie
  • Potom nasleduje nastavenie parametrov inzercie (kde, v akých krajinách, akým ľuďom, na akých stránkach, v akých zariadeniach sa bude reklama zobrazovať, suma za za kliknutie, ... )
  • Vytvoríme vhodný text reklamy tak, aby bol čo najrelevantnejší vzhľadom na vstupnú internetovú stránku klienta
  • Po spustení inzercie neustále vykonávame analýzu a z nej vyplývajúce potrebné úpravy nastavenia inzercie
  • Klientovi poskytujeme pravidelné štatistiky